Главная » Статьи » Нормативно-правовая база |
Модель професійної компетентності педагога-організатора І. Педагог-організатор повинен знати: 1. Основи загальнокультурної підготовки: - основні віхи історичного та культурного розвитку України; - державну мову відповідно до чинного законодавства про мови в Україні. 2. Дисципліни психолого-педагогічного циклу: - основи педагогіки; - сутність процесу виховання, його загальних і конкретних цілей, завдань, організаційних форм, засобів, методів; - форми і методи виховання громадянина України; - анатомко-фізіологічні, вікові, психологічні особливості учнів; - зміст, форми і методи роботи з батьками; - зміст, форми і методи організації дозвілля дітей; - соціально-педагогічні основи профілактики правопорушень. 3. Методологію новаторсько-оригінальних дій: - наукові основи інноваційних технологій виховання; - моделі виховання систем шкіл нового типу; - педагогічні інновації в зарубіжній теорії і практиці; 4. Законодавче-нормативне забезпечення. ІІ. Педагог-організатор повинен володіти уміннями: Загальнопедагогічними: а) діагностико-прогнастичними: - ефективно застосовувати теоретичні професійні знання в практичній діяльності; - здійснювати аналіз методичної та іншої літератури і визначати найбільш оптимальні прийоми організації поза навчальної діяльністю; - розробляти необхідне методичне забезпечення позакласних виховних заходів; - вміти визначати конкретну мету виховного заходу, завдання виховного впливу; - вміти аналізувати результати своєї роботи і робити висновки щодо їх вдосконалення. б) організаторські: - надавати допомогу у створенні та організації діяльності дитячих організації, об’єднань, рухів на основі співробітництва, творчої спів діяльності; - планувати і організовувати позакласну виховну роботу; - координувати діяльність організацій, об’єднань у навчальному закладі та поза ним; - спільно з педагогічними колективами розвивати мережу гуртків, клубів, об’єднань за інтересам, залучати до них дітей; - вживати заходи щодо попередження бездоглядності та правопорушень серед неповнолітніх. в) фаховими: - володіти методикою організації позакласної діяльності дітей; - володіти методикою підготовки, проведення, аналізу виховних заходів; - розвивати творчі інтереси дітей, їх інтелектуальні здібності; - знати і володіти формами і засобами національно-культурного відродження школи і впровадження в житті народних традицій, звичаїв, обрядів, свят рідної мови, народної пісні тощо. | |
Просмотров: 2941 | | |
Всего комментариев: 0 | |