Главная » Статьи » Ученическая рада "Союз школьных друзей" |
1. Діяльнісний підхід в організації і проведенні конкретної роботи, ефективність якої передбачає: · Створення тимчасових органів самоврядування в залежності від конкретних завдань, що стоять перед колективом. · Прийняття рішення про створення цих органів здійснюється лише учнівським колективом, громадськими організаціями, а в їхньому складі повинні бути лише ті школярі, яку безпосередньо беруть участь у розв’язання конкретного завдання. · Щоб органи самоврядування ( незалежно від строку, на який вони обрані ) звітували перед колективом про виконання поставлених завдань. 2. Підготовка школярів до організації діяльності, спрямованої на оволодіння школярами знаннями й уміннями організаторської роботи . Хороша організаторська справа залежить від: · Знання людей, з якими працюєш; · Знання законів розвиту колективу; · Якостей особистості самого організатора; · Знання особливостей організаторської роботи; · Знання справи, яку організовуєш; · Уміння практично організувати. Ця робота сприяє формуванню у школярів організаторських здібностей – " таке поєднання індивідуальних якостей особистості, яке дозволяє людині швидко, надійно і впевнено організувати людей на виконання певної справи.” 3. Створення ситуації вибору, коли школярі самі визначають шляхи розв’язання поставлених завдань. Саме прийняття рішення і є певним стрижнем формування мотивів групових дій 4. Коректна по відношенню до школярів підтримка вихователів, що передбачає як демократичність у стосунках вихователів і школярів, так і допомогу в організації, проведенні тієї чи іншої роботи, забезпечення можливості для всіх членів колективу висувати ідеї, пропонувати проекти, одержувати підтримку в їхньому втіленні у життя. Отже, самоврядування, з одного боку, реалізує мету, яка відповідає потребам школярів, дає їм можливість вивчити свої здібності, задовольнити інтереси, а з іншого – переслідує виховну мету дорослих, вихователів.
| |
Просмотров: 1410 | |
Всего комментариев: 0 | |