Главная » Статьи » Нормативно-правовая база

Модель професійної компетентності педагога-організатора

Модель професійної компетентності педагога-організатора

І. Педагог-організатор повинен знати:

1. Основи загальнокультурної підготовки:

 - основні віхи історичного та культурного розвитку України;

 - державну мову відповідно до чинного законодавства про мови в Україні.

2. Дисципліни психолого-педагогічного циклу:

 - основи педагогіки;

-  сутність процесу виховання, його загальних і конкретних цілей, завдань, організаційних форм, засобів, методів;

- форми і методи виховання громадянина України;

- анатомко-фізіологічні, вікові, психологічні особливості учнів;

- зміст, форми і методи роботи з батьками;

- зміст, форми і методи організації дозвілля дітей;

- соціально-педагогічні основи профілактики правопорушень.

3. Методологію новаторсько-оригінальних дій:

 - наукові основи інноваційних технологій виховання;

- моделі виховання систем шкіл нового типу;

- педагогічні інновації в зарубіжній теорії і практиці;

4. Законодавче-нормативне забезпечення.

ІІ. Педагог-організатор повинен володіти уміннями:

Загальнопедагогічними:

а) діагностико-прогнастичними:

- ефективно застосовувати теоретичні професійні знання в практичній діяльності;

- здійснювати аналіз методичної та іншої літератури і визначати найбільш оптимальні прийоми організації поза навчальної діяльністю;

- розробляти необхідне методичне забезпечення позакласних виховних заходів;

- вміти визначати конкретну мету виховного заходу, завдання виховного впливу;

- вміти аналізувати результати своєї роботи і робити висновки щодо їх вдосконалення.

б) організаторські:

 - надавати допомогу у створенні та організації діяльності дитячих організації, об’єднань, рухів на основі співробітництва, творчої спів діяльності;

 - планувати і організовувати позакласну виховну роботу;

- координувати діяльність організацій, об’єднань у навчальному закладі та поза ним;

- спільно з педагогічними колективами розвивати мережу гуртків, клубів, об’єднань за інтересам, залучати до них дітей;

- вживати заходи щодо попередження бездоглядності та правопорушень серед неповнолітніх.

в) фаховими:

 - володіти методикою організації позакласної діяльності дітей;

 - володіти методикою підготовки, проведення, аналізу виховних заходів;

 - розвивати творчі інтереси дітей, їх інтелектуальні здібності;

 - знати і володіти формами і засобами національно-культурного відродження школи і впровадження в житті народних традицій, звичаїв, обрядів, свят рідної мови, народної пісні тощо.  

 

Категория: Нормативно-правовая база | Добавил: ириска (04.03.2010)
Просмотров: 2674 | Теги: Педагог-организатор | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]